• Yaşam kalitenizi yükseltmek için fark yaratan hizmetler sunuyoruz.
  • Aplus çözümleri firmanıza zaman, para ve kabiliyet kazandırır.
  • Yaratıcı fikirlerle damak tadınıza katkıda buluyoruz.
  • Hijyen ve kalite Aplus'ın uzmanlık alanlarından biridir.

Sağlıkla Aplus

İnsan Kaynakları

Benimsediği büyüme stratejisi ve sürdürdüğü yeniden yapılanma projesinin başarıya ulaşmasının ve belirlenen hedeflere ulaşmanın büyük ölçüde insan kaynağına dayandığı gerçeğinden hareketle, işe alma, terfi, performans değerlendirme, kariyer planlama ve eğitim süreçlerinde iyileştirme çalışmalarına aralıksız olarak devam etmektedir.

İşe Alım

İş başvurusunda bulunmak isteyen adaylar Secretcv ve Kariyernet üzerinden yayınladığımız ilanlara başvurabileceği gibi, Acıbadem Hastaneleri içerisinde yer alan cafelerimizde iş başvuru formu doldurabilir veya web sitemizden de başvuruda bulunabilirler. Tüm başvurular titizlikle incelenerek İnsan Kaynakları tarafından ilk görüşmeler gerçekleştirilir. Olumlu bulunan adaylar bölüm yöneticileri tarafından değerlendirilir. Takım çalışmasına yatkın, güler yüzlü, dinamik tüm adaylar personelimiz olmaya adaydır. 

Eğitim Yönetimi

Mevcut işleri daha iyi yapabilmek, değişen koşullara uyum sağlayabilmek ve kurumun gelecekteki yöneticilerini yetiştirebilmek amacıyla, hedefler ile kurumsal değer ve prensiplerimizin temelini oluşturduğu eğitim ve gelişim programları doğrultusunda kurum içi ve kurum dışı eğitimler vererek çalışanlarımızın yetkinlikleri geliştirilmektedir. Yıllık eğitim planlarımız doğrultusunda zorunlu ve seçimli olarak ayırdığımız eğitimler departman bazlı temel eğitimler, kişisel gelişim eğitimleri olmak üzere iki gruba ayrılmaktadır.

Performans Yönetimi

Çalışanlarımızın yıl içerisinde göstermiş oldukları performanslarını ölçmek, “Kariyer Planlamalarını” ve “Eğitim & Gelişim İhtiyaçlarını” belirlemek amacı ile 2006 yılında kurulan Performans Yönetim Sistemimiz, yetkinlik bazlı olarak yapılandırılmıştır. Yetkinlikler; “Temel”, “Yönetsel” ve “Mesleki” yetkinlikler olmak üzere 3 başlık altında toplanmaktadır. Tüm çalışanlarımız “Temel” yetkinliklere göre, yöneticilerimiz ” Temel” yetkinliklerle birlikte ” Yönetsel” yetkinliklere göre değerlendirilmektedir.

Kariyer Planlama

Çalışanlarımızın güçlü ve gelişime açık noktalarını ortaya koymak ve buna dönük gelişim planları çizmek için çalışanlarımız ve departman yöneticileri ile görüşülüp, performans ölçümlerini dikkate alarak çalışanlarımızın yatay veya dikey kariyer planlamaları gerçekleştirilir.

Ücret Yönetimi

APlus’ ta, işin gerektirdiği ve kişilerin sahip olduğu yetkinlikleri, iş bazında sorumlulukları, eğitim ve iş tecrübeleri dikkate alınarak performansı ödüllendirmeyi hedefleyen yaklaşımla; şirket içi denge, bireysel performans sonuçları, ücret araştırmaları ve ekonomik göstergeler doğrultusunda, her yıl değerlendirilir.

Sizi Dinliyoruz

Sayın ziyaretçimiz; Firmamızla ilgili sorularınızı ve önerilerinizi bildirebilirsiniz...

Bizi Takip Edin

İçerik Yönetimi ve Web Tasarım